Gemeenteavond

Geplaatst op 07 oktober, 2015

Op donderdag 22 oktober hopen we een gezamenlijke gemeenteavond te houden. Tijdens deze avond zal er aandacht zijn voor het feit dat het in 2015 vier honderd jaar geleden is dat na de reformatie de eerste predikant aan de Hervormde gemeenten van Bruchem en Kerkwijk-Delwijnen werd verbonden. We mogen door Gods genade zien dat Zijn werk in onze gemeenten door mag gaan. Aan het begin van de avond zal Dr. A. Vos uit Zaltbommel een lezing houden over de geschiedenis van onze gemeenten. Hij heeft vanuit de archieven informatie opgezocht over het kerkelijk en dorpsleven in de afgelopen 400 jaren en wil ons daarin meenemen.

Daarnaast zal er in het kort mededeling gedaan worden over  de 2e predikantsplaats en de plannen met betrekking tot de pastorie te Bruchem.

Na de pauze zullen de gemeenten afzonderlijk geïnformeerd worden door de kerkrentmeesters en de diakenen over de financiële stand van zaken. Deze gezamenlijke gemeenteavond zal worden gehouden in Eben-Haëzer. Inloop vanaf 19.15 uur. Aanvang van de avond is 19.30 uur.