De diaconie wil jou sponsoren

Geplaatst op 01 september, 2023

Beste jongere, de eerste collecte in de kerkdienst is bestemd voor de diaconie. Sommige weken wordt er een speciaal doel genoemd waar het geld voor bestemd is. In andere weken is er geen speciaal doel, maar ook van dat geld worden goede doelen gesteund, bijvoorbeeld een goed doel waar jij je voor inzet. Doe je mee aan een sponsorloop of een andere actie, dan ben je goed bezig! De diaconie wil daar ook een kleine bijdrage aan leveren. Het doel van de actie moet wel met de diaconie te maken hebben, dus om mensen hulp te bieden die dat nodig hebben. Aan acties van de jeugdclubs in de kerk draagt de diaconie al bij. Daar is deze sponsoring niet voor bedoeld. Wil je een bijdrage van de diaconie, stuur dan een mail naar diaconie@hervormdbruchem.nl of diaconie@hervormdkerkwijk.nl.