Chr. Gem. zangvereniging Sursum Corda

Geplaatst op 02 februari, 2023

Na een paar weken kerstvakantie zijn wij, Chr. Gem. zangvereniging Sursum Corda, op woensdag 1 februari weer opgestart met zingen. Wij hopen dat u genoten hebt van het kerstconcert samen met ons kinderkoor. Altijd al eens mee willen zingen, maar net die stap nog niet gezet? Dan nodigen wij u van harte uit, geheel vrijblijvend en zonder enige verplichting, met ons te oefenen en mee te zingen bij ons paasconcert op zaterdag 1 april in de Hervomde kerk van Bruchem. Naast samenzang en paasliederen zingen wij ook een gedeelte  uit het paasoratorium ‘Lam Gods’. Schroom niet en kom! Naast zingen hoort gezelligheid en betrokkenheid op elkaar ook bij ons. Het koor staat onder leiding van dirigent Arjaan van Eck. Dus welkom op woensdagavond van 19.45 uur tot 21.45 uur in Kerkelijk Centrum Eben Haëzer. Alle stemsoorten, maar zeker bassen en tenoren, zijn hartelijk welkom. Wilt u toch nog wat meer informatie, bel dan gerust met Peterke van Honk (tel. 06-48807346). Tot ziens op woensdagavond, bestuur Sursum Corda.