Bulgarijegroep

Geplaatst op 21 juni, 2022

Pubquiz

Op vrijdagavond 24 juni organiseren we een pubquiz over de historie van Bruchem en omstreken, Bulgarije, sport en nog veel meer. Daar wil je bij zijn! Om 19.30 uur zijn de inschrijvingen geopend in Eben-Haëzer, de pubquiz zal om 20.00 uur beginnen. Inschrijven is mogelijk in teamverband, maar ook individueel waarna teams gemaakt zullen worden. De winnaar verdient uiteraard een leuke prijs. De entree bedraagt € 10 per persoon, waarvan de opbrengsten gaan naar de werkvakantie in Bulgarije. Hierbij kunnen de deelnemers genieten van wat lekkers te drinken en te snacken. Jong en oud, wees welkom!

Gemeentemaaltijd met pizza

Dan hebben we nog meer leuks voor u om naar uit te kijken: hou zaterdag 2 juli ook alvast vrij in uw agenda voor de talentenveiling en pizzamaaltijd. Bij de talentenveiling worden uw talenten geveild! Dus bent u bereid om een keer taart te bakken, schoon te maken of gras te maaien? Geeft u uw talent dan op via www.hervormdbruchem.nl/bulgarije zodat wij dit op de talentenveiling kunnen veilen. De veiling gaat vooraf aan de pizzamaaltijd. Met geschikt weer hopen we gezellig in de tuin van de kerk van Kerkwijk te zitten (inloop vanaf 17.00 uur). U kunt zich voor de maaltijd opgeven via de website www.hervormdbruchem.nl/bulgarije. Meer informatie hierover volgt volgende week.