Alpha-cursus – uitnodigingen

Geplaatst op 21 februari, 2024

Alpha-cursus – uitnodigingen

Negen van de tien deelnemers komt op Alpha door een persoonlijke uitnodi-ging! Het zou heel mooi zijn als we als héle gemeente meedoen in het uitnodigen voor Alpha. Jij kent mensen die niemand anders kent. Jouw uitnodiging voor Alpha kan het verschil maken voor je vriend(in), buren, familie, collega of iemand anders. Jouw uitnodiging kan iemand dichter bij God brengen en rust, liefde en herstel geven. Ook al is het spannend, zou je de komende maand de moedige stap durven zetten om gewoon maar die uitnodiging te gaan doen? Het is zo eenvoudig als: ‘Binnenkort starten we met Alpha. Vind je het leuk om met me mee te gaan de eerste avond om te kijken of het iets voor je is?’ Aanstaande zondag zal er in de kerkdienst aandacht gevraagd en besteed worden aan de Alpha-cursus die 2 april zal starten. Er zullen uitnodigingen in de kerkbanken liggen om mee te nemen en uit te delen! Van harte aanbevolen! De evangelisatiecommissie.