Ouderlingen

De ouderlingen vergaderen volgens de orde van de kerk en dragen er zorg voor, dat alles in de gemeente met orde geschiedt, dragen mede verantwoordelijkheid voor de bediening van het Woord en van het rechte gebruik van de Sacramenten, zijn ambtelijk tegenwoordig bij de kerkdiensten en hebben voorts, tezamen met de herder en leraar, het opzicht over de gemeente, alsook zijn zij, met de herder en leraar, bezig in de herderlijke zorg, de catechese, de arbeid onder hen, die van het Evangelie vervreemd zijn en de geestelijke vorming van de jeugd.

Bruchem

Naam Wijk

A. de Boer
a.deboer@hervormdbruchem.nl
0418-642728

St. Antoniestraat, Broekseweg, Inktfordseweg, Kleinestraat, Kolkweg, Middelstraat, Nieuwstraat, Ottersdam, Parallelweg, Steenweg, Viaductweg, Vlierdseweg en gemeenteleden buiten Bruchem, gemeenteleden in verzorgingshuizen.

L. Huisman
l.huisman@hervormdbruchem.nl

Burge, Dorpsstraat, Fazantstraat, Gruttostraat, Kerkplein, Kerkstraat, Kievitstraat, De Kosterijstraat, Patrijsstraat.

H.J. van Ooijen
hj.vanooijen@hervormdbruchem.nl

Boerenzwaluw, Broekheuvelstraat, Dwarsstraat, Geerweg, Groenelaantje, Groenestraat, Krangstraat, Kwartelkoning, Molenstraat, Peperstraat, Ruttenweg, Verzylenhof, Veldleeuwerik.

D.G. Kos
scriba
d.kos@hervormdbruchem.nl
0418-642523

P.J. van den Bogerd
p.vandenbogerd@hervormdbruchem.nl

Akkerstraat, Annekeshof, Diaconieshof, Korte Groenestraat, Hoenderveld, Hoogveldweg (Bruchem), Kerkeland, Kershof, Burg. De Kortstraat, Vreedstraat, gemeenteleden in verzorgingshuizen.

C.L.J. den Otter

J.A. Baron

B. van der Wal
Tevens kerkrentmeester