Gemeentedag 2023

Zaterdag 16 september vanaf 13.15 (inloop vanaf 13.00 uur) houden we weer een gemeentedag. Het thema van deze dag is: Hou vol!

Programma:

13.15 - 13.45 Opening in de kerk te Bruchem
14.00 - 16.15 Workshops
16.30 - 18.30 Eten in Eben Haëzer
18.30 - 19.30 Sing-in in de kerk te Bruchem (de sing-in wordt uitgezonden)

Wanneer de weersomstandigheden het niet toe laten om op een gezellige wijze met elkaar buiten te verblijven zal een deel van het programma komen te vervallen. Voor de maaltijd zal naar een alternatieve locatie worden uitgeweken. Houdt hiervoor de website in de gaten.

Voor de workshops en voor het eten dient u zich op te geven. Voor de workshops dient ieder zich individueel op te geven. Voor de maaltijd kunt u zich met meerdere personen tegelijk opgeven. Het is mogelijk om alleen voor de workshops of alleen voor de maaltijd op te geven.

Indien u opgehaald wenst te worden kunt u voorafgaand aan de gemeentedag contact opnemen met Irma Huisman (0418-551216)

Voor de onkosten van deze dag staat er een giftenbus. U kunt uw gift ook overmaken op het rekeningnummer van Pastoralia Herv. gemeenten: NL66RABO0374357757 o.v.v. Gemeentedag 2023. Het richtbedrag is €9,50 voor tieners en volwassenen en €5,50 voor kinderen.

Opgeven kan tot en met maandag 11 september.

Workshops:

Fietstocht Inclusief tussenstop
Wielrennen Een goede conditie en een eigen wielrenfiets is een vereiste.
Creatief Gezellig met elkaar wat moois maken
Toetjes en salades maken Ter aanvulling op de gezamenlijke maaltijd wat lekkers bereiden
Wandelen    Wandelen op Nederhemert-Zuid inclusief bezoek aan het kerkje op Nederhemert-Zuid
Voetbal / Volleybal Vanaf 12 jaar
Kinderactiviteit 4-7 jaar Spelen op parkeiland in Zaltbommel
Kinderactiviteit 8-11 jaar Spelen in het Bruchemse bos
Jeu de boules Gezellig met elkaar een potje Jeu de boules spelen

Om 13:15 uur hopen we aan te vangen met het programma in de kerk te Bruchem.

Mocht u mee willen opruimen dan kunt u zich daar ook voor opgeven.

Opgeven workshops                Opgeven eten

Dank voor uw/jouw opgave.

Vriendelijke groet,
Commissie gemeentedag