Versoepelingen

Geplaatst op 22 juni, 2021

De overheid heeft aangegeven dat vanaf 27 juni we weer met de hele gemeente samen kunnen zingen. Daar hebben velen erg naar uitgezien. In beide kerken is er bovendien ventilatie en dat maakt de kans extra klein dat daar besmettingen plaats zouden vinden. De zangers die in de afgelopen maanden het zingen hebben verzorgd, zeggen we hartelijk dank voor hun bijdrage aan de eredienst.

Voor het aantal kerkgangers geeft nu alleen nog de anderhalve meter afstand de beperking aan. Daarom blijft aanmelden en uitgenodigd worden voor de komende periode nodig. Met inachtneming van de onderlinge afstand proberen we optimaal gebruik te maken van de beschikbare ruimte.

We mogen dankbaar zijn voor de huidige positieve ontwikkelingen. Breng de Heere God de dank in de samenkomst van de gemeente in onze kerken. Laten we elkaar hierin versterken door samen Hem met hart én mond de lof toe te zingen. Mocht u zich voor de achterliggende tijd niet hebben aangemeld, dan willen we u dringend aansporen om u nu snel (weer) op te geven.