Verkoop bouwkavels

Geplaatst op 19 oktober, 2021

Zoals bekend zijn de gezamenlijke Colleges van Kerkrentmeesters bezig met het ontwikkelen van drie bouwkavels als compensatie voor het verdwijnen van de bestemming glastuinbouw van een ander perceel. De kavels liggen aan de Kerkwijkse kant van de Sarskampseweg, tussen de Molenstraat en de Hoogveldweg, en zijn ongeveer 1000 m2 groot. De procedure voor twee kavels is afgerond, maar die voor de derde loopt nog. Gezien toezeggingen van de gemeente Zaltbommel, verwachten wij dat ook die procedure binnen afzienbare tijd kan worden afgerond. De Colleges van Kerkrentmeesters willen dan ook de verkoopprocedure starten. De kavels worden verkocht tegen een vooraf vastgestelde prijs, waarbij eerst gemeenteleden de mogelijkheid krijgen om in te schrijven. Daarbij gaat het om (doop-)leden van 18 jaar of ouder, die op 1 oktober jl. ingeschreven stonden bij de Hervormde Gemeenten van Bruchem of van Kerkwijk-Delwijnen-Nederhemert. De uiterste datum van inschrijving is maandag 15 november 2021. Bij meerdere inschrijvers vindt een loting plaats door een notaris. Voor serieuze gegadigden is vanaf maandag 25 oktober een brochure alsmede een inschrijfformulier te krijgen bij Makelaardij Gerard Vos, Maasdijk 2a, 5317 KR Nederhemert (tel. 0418-551992 of 06-53468059; info@gerardvosmakelaardij.nl) of bij Cees van Bruchem, Molenstraat 17, 5314BX Bruchem (tel. 0418-642321; c.vanbruchem@solconmail.nl).

De gezamenlijke Colleges van Kerkrentmeesters