VBW appelflappen- en puddingbroodjesactie

Geplaatst op 20 februari, 2018

Rond deze dagen worden in Bruchem, Kerkwijk en Delwijnen bestelformulieren verspreid voor de puddingbroodjes- en appelflappenactie ten behoeve van de VBW. Op het formulier kunt u een bestelling invullen en deze vervolgens inleveren bij één van de inleveradressen, aangegeven op het formulier.
Heeft u geen formulier ontvangen? Neem er dan één mee bij de uitgang van de kerk. Ook kunt u uw bestelling mailen naar actievbw@gmail.com, vermeld hierbij uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer.

Appelflappen zijn per 4 stuks verpakt en kosten € 6,- per doosje.
Puddingbroodjes zijn per 4 stuks verpakt en kosten € 4,- per doosje.

Bestellen kan t/m vrijdag 2 maart. Uw bestelling wordt op zaterdagochtend 10 maart bezorgd, het is fijn als u de bezorger gepast kunt betalen. Alvast heel hartelijk dank voor uw bijdrage aan de VBW!

Hulp gevraagd
Op zaterdagochtend 10 maart hopen we de appelflappen en puddingbroodjes te bezorgen. We zijn op zoek naar vrijwilligers die ons helpen met bezorgen.

Opgeven kan via actievbw@gmail.com. Uw/jouw hulp wordt ontzettend gewaardeerd!