VakantieBijbelWeek

Geplaatst op 12 augustus, 2020

Aankomend week gaat het gebeuren: de eerste VBW online. Als je je hebt opgegeven kun je maandagavond het tasje met VBW spullen ophalen op de gekozen locatie. Vergeet dat vooral niet! Ook kinderen die zich niet hebben opgegeven kunnen de live uitzendingen volgen, of contact opnemen met de stuurgroep om (zolang de voorraad strekt) toch nog een tasje te ontvangen. Alle kinderen zijn welkom in de afsluitingsdienst op zondag 23 augustus in de kerk van Kerkwijk of Bruchem. Voor de kinderen is zoals gebruikelijk een speciale plaats gereserveerd vooraan in de kerk. Neem je ook vriendjes en vriendinnetjes mee die niet gewend zijn naar de kerk te gaan? Ook zij zijn van harte welkom!

Ten slotte willen we vragen om uw gebed dat zo onmisbaar is in dit evangelisatiewerk. We zullen de ontmoetingen met kinderen, tieners en ouders enorm missen. Bidt u mee dat het evangelie de kinderen en tieners voor het eerst, of opnieuw mag raken? Bidt u ook voor de vrijwilligers die dit keer op een heel andere en spannende manier hun steentje bij willen dragen? Hartelijk dank!

Tienerprogramma
Dan nog een speciale boodschap voor onze tieners. Op woensdagavond 19 augustus om 18:00 uur verzamelen we in het Bruchemse bos. Daar gaan we een spel doen! Je bent welkom om mee te doen als je naar groep 8 gaat, tot en met 14 jaar. Een aantal extra details: in verband met de maatregelen is er geen uitgebreide maaltijd, maar zorgen we wel voor wat lekkers! En trek voor de zekerheid bedekkende kleding aan in verband met grote brandnetels. Opgeven is niet nodig, we verwachten jullie natuurlijk allemaal. Tot dan?!