Oproepje evangelisatiecommissie

Geplaatst op 07 mei, 2019

Wij zijn op zoek naar een aantal gemeenteleden in alle leeftijdscategorieën die hun verhaal willen delen. Hoezo? We vinden het een mooi idee om tijdens de rommelmarkt op 25 mei een soort tentoonstelling te organiseren van ‘portretten’ van gemeenteleden met ‘hun verhaal’, te denken aan het beantwoorden van een vraag als “Ik ga naar de kerk, omdat…” of “Ik geloof, omdat…” of “Wie is God voor mij…?” De portretten zullen her en der in de kerkbanken worden neergezet; ter inspiratie en bemoediging voor belangstellenden die tijdens de rommelmarkt de kerk bezoeken.

Niemand is te oud of te jong om hieraan mee te doen. Zou u/jij het leuk vinden uw/jouw verhaal op te schrijven? Héél graag! Het mag anoniem, maar nog liever met naam en foto. Graag vóór 20 mei a.s. reageren via info@evangelisatiecommissie.nl of als hulp nodig is, kunt u ook even bellen naar Jolanda Huisman (tel. 0418-641664). Uw/jouw medewerking wordt zeer op prijs gesteld.