Kerkactie

Geplaatst op 20 april, 2021

Bij de kerkbode is de bestellijst meegegeven voor de kerkactie. In Kerkwijk is de lijst samen met de folders huis-aan-huis bezorgd. Deze kerkactie houden we in de vorm van bestellen-en-afhalen. Het afhalen is op zaterdag 8 mei. Op de bestellijst staat waar jullie in verschillende dorpen de lijst in de brievenbus kunnen doen. Op de lijst staan planten en eetwaren. Op Facebook staan te koop: decoratie en moederdagcadeaus. De opbrengst is voor Pro Rege en de kerk. Het is alweer anderhalf jaar geleden dat we kerkactie hielden, dus doe mee en bestel iets leuks of iets lekkers voor moederdag of voor de tuin! Als het lastig is om af te halen, kunnen wij het brengen. Met vriendelijke groet van het kerkactie-team.