Kerkactie

Geplaatst op 17 november, 2021

Omdat een gewone kerkactie niet kan plaats vinden, willen we een verkoping houden zoals in het voorjaar. Er komt een bestellijst mee met de kerkbode (deze week) of met folders (maandag 22 nov.). Deze kan worden ingeleverd op adressen in Kerkwijk, Delwijnen en Nederhemert. Er staat ook een doos in de toren van de kerk in Kerkwijk waar de lijst kan worden ingedaan. Daarna is de bestelling op zaterdag 27 november af te halen bij Pro Rege. (Thuisbrengen kan eventueel ook). We hopen dat iedereen zijn/haar steentje weer wil bijdragen voor onze gemeente. En je krijgt er uiteraard wat voor terug! Let ook op Facebook: daar staan foto’s op van de kransen en kerststukjes en -deco die we verkopen. Ook die kunnen worden afgehaald. We hopen veel mensen te zien op 27 november!

Met een hartelijke groet van het kerkactie-comité (Kerkwijk-Delwijnen-Nederhemert).