Kerkactie & Iedereen bakt

Geplaatst op %day% %month_text%, %year%

Op vrijdag 10 mei houden we in Kerkwijk weer een kerkactie: deze keer met de nadruk op actie. We organiseren een bakwedstrijd voor iedereen uit Kerkwijk, Delwijnen, Nederhemert, Bruchem, Wellseind en voor iedereen die graag mee wil doen, voor iedereen binnen en buiten de kerk! Daarom doen we dat onder de naam “Iedereen bakt”. Uit verschillende dorpen zijn juryleden aangetrokken. Doe mee!

Laten we met elkaar een bijzondere kerkactie houden. Let op de folder/flyer die deze week in de bus komt; daarop staat meer informatie. Natuurlijk zal er het één en ander te koop zijn voor binnen en buiten, er zullen vaste plantjes en perkplanten zijn, plus wat binnenplanten, speelgoed, e.d. en het dorpenspel. En er zullen moederdagkadootjes zijn, want de zondag na 10 mei is het moederdag. Kinderen kunnen ook zelf iets maken voor moederdag. Kom kijken!

Van 16.00 tot 21.00 uur in Pro Rege, Kerkwijk. Opgeven voor het bakken is wel nodig; doe dat bij dit mailadres (anja.van.diggelen@kpnplanet.nl) en er komt een e-mail met de spelregels terug. We hopen op mooi weer en veel mensen!