GZB-voorjaarscollecte, zondag 1 maart

Geplaatst op 18 februari, 2020

In achterstandswijken van grote steden in Nicaragua biedt de Iglesia Reformada zo’n 375 kinderen en tieners een kans om te ontsnappen uit de vaak uitzichtloze situatie van armoede, geweld en verslaving. Elke dag zijn ze welkom in de kerk. Ze krijgen bijles, ze zingen en sporten samen, maar wat misschien wel het belangrijkste is: ze krijgen aandacht en liefde. Bovendien krijgen de meest arme kinderen ook nog eens een maaltijd. Kosten voor de naschoolse opvang is € 20 per maand per kind. Als arme kerk in een arme wijk is de Iglesia Reformada niet in staat om dat zelf te financieren. Hulp vanuit Nederland is dan ook meer dan welkom. Helpt u mee? Dat kan tijdens de voorjaarscollecte! Op zondag 23 februari ontvangt u in de kerk de folder en het envelopje. Op zondag 1 maart kunt u dit gevuld mee terug brengen! Alvast heel hartelijk dank!