GZB Pinkstercollecte 2019

Geplaatst op 27 mei, 2019

Op zondag 2 juni liggen er weer folders en zakjes in de kerkbanken. Op Eerste Pinksterdag hopen we namelijk te collecteren voor Bijbelcursussen voor geheime gelovigen. Stelt u zich eens voor… u mag niet met andere christenen samenkomen. Niet in de kerk, niet op de Bijbelkring en ook niet thuis. Voor veel christenen in Centraal-Azië is dit realiteit. Evangelisatie is verboden, kerken worden in de gaten gehouden en invallen door de politie komen regelmatig voor. Ondanks alle weerstand komen er mensen tot geloof en is er veel belangstelling voor de Bijbelcursussen die op heel veel plekken in de regio worden gegeven. Dit doel steunen we overigens al enige jaren via de zendingsbussen bij de kerkdeur! Tijdens de pinkstercollecte wordt uw bijdrage gevraagd voor deze Bijbelcursussen. Een cursus kost € 40 per deelnemer. Helpt u mee? Alvast heel hartelijk dank!