GZB-najaarscollecte

Geplaatst op 22 oktober, 2019

Deze keer is de najaarscollecte op zondag 3 november bestemd voor Colombia. July’s familie heeft een dubieuze rol gespeeld tijdens de burgeroorlog in Colombia. Daar lijdt het gezin nog steeds onder. Gelukkig is er bij God een nieuw begin mogelijk. Dit goede nieuws wil July graag met anderen delen. Het is haar droom om God te dienen en zich actief in te zetten voor de kerk. Dankzij een beurs van de GZB studeert ze nu theologie en kan ze haar droom verwezenlijken. Helpt u mee? Zodat July andere toekomstige leiders van de kerk in Colombia goed voorbereid zijn voor hun taak binnen de kerk? Geef tijdens de najaarscollecte voor het werk van de GZB. Op zondag 27 oktober ontvangt u in de kerk de folder! Hartelijke groeten, de zendingscommissie.