GZB-collecte, zondag 4 november

Geplaatst op 23 oktober, 2018

De Filippijnen, een land met meer dan 7.000 eilanden en een prachtige natuur. Maar ook een land waar regelmatig natuurrampen plaatsvinden. De bewoners zijn in naam vaak Rooms Katholiek. Samen met de ABCCOP (een alliantie van Bijbelgetrouwe christelijke gemeenten) steunt de GZB initiatieven om nieuwe gemeenten te stichten. In één jaar tijd zijn er maar liefst 85 nieuwe gemeenten ontstaan. Het werk wordt gezegend!

Met zo’n grote toename van kerken groeit ook de vraag naar predikanten en kerkelijk werkers. Iljo de Keizer, zendingswerker op de Filipijnen, is coördinator van het theologisch onderwijs op de Filipijnen. Daarnaast coacht ze toekomstige predikanten tijdens hun studie en de eerste jaren daarna. De GZB steunt het werk op de Filipijnen om nieuwe gemeenten te stichten en kerkelijk werkers op te leiden. Uw gebed en financiële steun zijn daarbij onmisbaar. Geef aan de collecte! Op zondag 28 oktober vindt u meer info via de folder in de kerkbank!