Gezamenlijke diensten

Geplaatst op 22 juni, 2021

De erediensten waarin ds. Voets aanstaande zondag wordt bevestigd en intrede doet, zijn gezamenlijke diensten van de beide gemeenten. Het aantal mensen dat we in de kerk kunnen ontvangen is nog beperkt door de anderhalve meter onderlinge afstand die gehandhaafd moet worden. Voor de bevestigingsdienst ’s ochtends worden met name gemeenteleden uit Kerkwijk-Delwijnen-Nederhemert uitgenodigd. Voor de intrededienst ’s middags worden met name gemeenteleden uit Bruchem uitgenodigd. Voor het overige kunt u de diensten meemaken via de uitzending. De liturgie komt beschikbaar op de website.

Indien de weersomstandigheden het toelaten, is er na beide diensten buiten de kerk gelegenheid om ds. en mevr. Voets te groeten en welkom te heten. U kunt dat ook komen doen als u niet in de kerk aanwezig bent. Wanneer gemeenteleden uit Kerkwijk-Delwijnen-Nederhemert dit voor zover mogelijk ’s ochtends doen en de leden uit Bruchem ’s middags, dan verdelen we daarmee de eventuele drukte een beetje.