Friedenstimme

Geplaatst op 27 februari, 2018

Op zondag 4 maart, na de kerkdiensten in Bruchem en in Kerkwijk staan er weer pakjes klaar van Friedenstimme. Dit is een jaarlijkse actie van onze gemeenten. Enkele jaren geleden haalden we pakketjes vóór het Kerstfeest, nu vóór het Paasfeest. Iedereen die de zending een warm hart toe draagt en iets wil doen in het Koninkrijk van God, kan zo’n pakje meenemen; thuis de regeltjes invullen en opsturen.

Deze keer hebben we 2 soorten pakjes:
Het evangelisatiepakje met 2 boekjes en 2 Johannes-evangelies. De kosten om deze te versturen zijn € 8,40.
En er zijn een aantal Bijbelpakjes met daarin een Russische Bijbel en 2 Kinderbijbels van Laura Zwoferink. De portokosten hiervan zijn € 15,40.

Als u dit teveel vindt, zou u het dan samen met een ander gemeentelid of een familielid willen doen? Juist de Bijbels en Kinderbijbels zijn erg gewenst! Laat u het sturen van de pakjes vergezeld gaan met uw gebed, want ook dat is zeker zo nodig. We hopen dat alle pakjes aan het einde van de zondag meegenomen zullen zijn.

Vrouwenvereniging Hanna