Beleidsplan 2020-2024

Geplaatst op 09 januari, 2020

De kerkenraden hebben het beleidsplan voor de komende jaren in concept vastgesteld en willen dit nu graag ter inzage voorleggen aan de gemeenteleden. We nodigen u hartelijk uit om het nieuwe beleidsplan te lezen en u te verdiepen in wat de kerkenraden van belang vinden voor het geheel van beide gemeenten.

Om uw en jouw mening over het beleidsplan te horen is er een gezamenlijke gemeenteavond gepland op maandag 9 maart a.s. in Eben-Haëzer. We willen dan samen met u in gesprek gaan over het beleidsplan.
Eventuele vragen ontvangen we het liefst vooraf. U kunt uw vragen schriftelijk kenbaar maken tot uiterlijk op 10 februari bij de  scriba van uw gemeente:
J.J. van Kuilenburg, Boosterensteeg 2, 5325 KJ Wellseind of
A. Baron, Rondeel 16, 5301 DD Zaltbommel. U

kunt ook per e-mail reageren. Wanneer u het beleidsplan op papier wilt ontvangen, kunt u dat opvragen bij de bovengenoemde scriba’s.

Klik hier om het beleidsplan te lezen.