Avond mediagebruik

Geplaatst op 13 februari, 2018

We herinneren u aan de avonden rond media-opvoeding. We houden een gezamenlijke gemeenteavond op donderdagavond 22 februari. U bent van harte welkom in Eben-Haëzer. We denken daarbij vooral aan ouders van jonge en oudere kinderen en aan hen die actief zijn in ons jeugdwerk. Om kwart voor acht staat de koffie klaar en om acht uur beginnen we. Goed om elkaar te ondersteunen in onze zoektocht naar goed mediabeleid in onze opvoeding!

Mediagebruik catechisanten
We zullen onze jongeren via (hoe kan het ook anders bij dit thema…) via de app informeren over de catecheseavond die we door een externe spreker laten verzorgen. De tijden zijn afwijkend: Op 19 februari zijn in Kerkwijk de twee jongste groepen welkom om 19.00 uur en de oudere catechisanten om 20.00 uur. In Bruchem is de jongste groep op 26 februari gewoon welkom om 19.00 uur. Alle anderen om 20.00 uur. We hopen dat de catechisanten die gewoonlijk op dinsdag komen, voor één keer de agenda van de kerk voorrang geven en er op maandag zullen zijn, waarbij ze zelf de tijd mogen kiezen.