Activiteiten rond Pasen

Geplaatst op 23 maart, 2021

Naast de stilleweekbijeenkomsten op 39 en 31 maart kunt u op stille zaterdag (3 april) luisteren naar een uitzending van Muziek ter bemoediging. Op Eerste Paasdag, zondag 4 april, is er ’s middags een online paasviering van de zondagsschool. Hierbij zullen de kinderen die afscheid nemen in de kerk aanwezig zijn met hun ouders. Op Tweede Paasdag organiseert de zondagsschool een puzzeltocht in de buitenlucht. De paasmiddag voor senioren wordt uitgezonden op de woensdag na Pasen, namelijk op 7 april.

Het jeugdwerk kon alleen in het najaar enkele keren een avond op locatie houden. Sommige clubs organiseren binnenkort een buitenactiviteit als afsluiting van het seizoen.

Zondagsschool Samuel
Zondag 4 april vieren we online het Paasfeest van de zondagsschool om 14.00 uur vanuit de kerk van Bruchem. We nemen dan ook afscheid van de oudste kinderen van de zondagsschool. We nodigen alle kinderen en belangstellenden uit om dit Paasfeest met ons te vieren. Groetjes van de leiding.

Speurtocht 2e Paasdag
Voor maandag 5 april, 2e Paasdag, heeft zondagsschool Samuël een paasspeurtocht verzorgd. Deze speurtocht gaat over het Paasverhaal en is te doen tussen 11.00 en 19.00 uur in de dorpen Bruchem en Delwijnen. Volgende week zal er bij de kerkbode een inlegvel zitten met daarop meer informatie en een plattegrondje van de te lopen routes. De tocht is voor alle kinderen, maar ook voor volwassenen: er zijn vragen en doe-dingen voor de jongste kinderen én vragen voor oudere kinderen, jongeren en volwassenen. De bedoeling is niet alleen om met elkaar het Paasverhaal te beleven, maar ook om elkaar als gemeenteleden -op veilige afstand en buiten- weer eens te ontmoeten en te spreken, Doe daarom zeker mee!