Open Maaltijd

Niets is zo samenbindend als met elkaar eten. Want tijdens de (open) maaltijd ontmoet je andere mensen en kom je 'als vanzelf' tot een gesprek.

Sinds 2008 wordt maandelijks de Open Maaltijd op de derde donderdag van de maand georganiseerd voor ouderen van boven de 55 jaar en alleenstaanden binnen de dorpen Bruchem, Kerkwijk, Delwijnen en Nederhemert. Hier wordt door gemiddeld 40 deelnemers enthousiast gebruik van gemaakt. Er zijn 9 vrijwilligers betrokken bij de organisatie van de Open Maaltijd. De Open Maaltijd wordt gehouden in het Kerkelijk Centrum Eben Haëzer, de Kosterijstraat 2 te Bruchem. De bijdrage voor de maaltijd bedraagt € 5,00.

Opgeven voor deelname aan de Open Maaltijd kan bij Wilma Kreling, telefoon 0418-644601