Zendingsavond en zendingsdienst

Geplaatst op 06 maart, 2018

Helemaal aan het begin van dit kalenderjaar hebben we u al verteld dat we op maandagavond 19 maart een zendingsavond hopen te organiseren. En ook dat we op zondag 25 maart in een speciale kerkdienst nogmaals aandacht aan het zendingswerk willen geven. Ds. Van Zetten zal de ochtenddienst (te Kerkwijk) en de avonddienst (te Bruchem) naar aanleiding van dit thema leiden. De zendingavond op maandag 19 maart heeft een andere opzet dan u gewend bent. Lees daarvoor de volgende berichten…

Eerst afsluiting catechisatie
Dit jaar hebben we voor de catechisanten een speciale afsluitingsavond op maandag 19 maart. Van 19.00 tot 19.45 uur worden jullie allemaal (!) in Eben Haëzer verwacht. Medewerkers van de GZB en HGJB gaan jullie op een interactieve manier meenemen naar Egypte. Jullie gaan meer zien, horen en nadenken over het project ‘Open je ogen’. We verwachten jullie allemaal… en daarover hoor je vast nog meer van de dominee!

Dan de zendingsavond
Vanaf 19.45 uur staan in de hal van Eben Haëzer koffie, thee en fris klaar voor de overige gemeenteleden (euh… ook als je catechisant bent, mag je gerust blijvenJ). Om 20.00 uur zal ds. Van der Wind de zendingsavond openen. Vervolgens gaan de medewerkers van GZB en HGJB ook u meenemen naar Egypte… Het belooft een boeiende avond te worden. We attenderen u erop dat er een verkooptafel t.b.v. de IZB is en uiteraard houden we een collecte. We sluiten de avond tegen 22.00 uur af. Van harte welkom!