Werkvakantie Bulgarije

Geplaatst op 05 juli, 2017

Op zondag 9 juli zal in de kerk van Kerkwijk tijdens de ochtenddienst stilgestaan worden bij de komende werkvakantie van de jongeren naar Bulgarije. Ds. Van Zetten zal in deze dienst voorgaan. Er zal voorbede gedaan worden voor de groep. Na afloop van de dienst is er gezamenlijk koffiedrinken in Pro Rege en kunt u de jongeren zelf nog een hart onder de riem steken.

Het vertrek van de groep staat gepland voor maandag 17 juli. U bent van harte welkom om hen dan uit  te komen zwaaien, maar u moet daarvoor wel vroeg uit de veren want om 6.00 vertrekken we vanaf Eben Haëzer in Bruchem.

We zijn als groep blij dat we ons gedragen mogen weten door de gemeenten van Bruchem en Kerkwijk, Delwijnen en Nederhemert. Daarom nodigen wij u van harte uit voor de dienst op 9 juli.

De acties die we gehouden hebben maken het mogelijk om er voor de kinderen in Vratza niet alleen 2 mooi weken van te maken in de zomerperiode, maar het biedt ook de mogelijkheid om door het jaar heen te investeren in hun toekomst. Dit doen we zowel op gebied van onderwijs en bijlessen als op het gebied van psychologische ondersteuning. Heeft u onze acties gemist maar wilt u toch dit project steunen dan is een extra gift van harte welkom! Maak daarvoor gebruik van ons bankrekeningnummer: NL44RBRB0954843282 tnv Werkvakantie Bulgarije. Alvast hartelijk dank namens de kinderen in Vratza! Tijdens ons verblijf in Bulgarije kunt u ons volgen via www.samendelen.net/bulgarije  of  Facebook: Werkvakantie Bulgarije