Themaweek gezin/school/kerk en afsluitende kerkdienst

Geplaatst op 17 januari, 2018

Afgelopen week ging het op basisschool "de Bron" over: "Je hoeft niet bang te zijn". We hoorden Bijbelverhalen, zongen liedjes en hebben iemand van ZOA horen vertellen over kinderen in oorlogsgebieden in Afrika. De basisschool kinderen halen d.m.v. een kluskaart geld op voor die kinderen in Afrika die door de oorlog alles zijn kwijtgeraakt. Ook de diaconiecollecte is as. zondag bestemd voor dit doel. We  vinden het fijn om als gemeente, samen met de basisschoolkinderen en hun familie, in de kerk nog een keer na te denken over: "Je hoeft niet bang te zijn!" De kinderen vertellen wat over de actie, we zeggen de Bijbeltekst samen op en hopen twee prachtige themaliederen te zingen.  Goed als u/jij er ook bent!

Na de dienst bent u van harte welkom in de school voor een kopje koffie en ontmoeting! Ook is er in 1 lokaal een sing-in en in een ander lokaal draait een powerpoint over het goede doel.