Gemeentegids

Geplaatst op 13 maart, 2018

Er is een nieuwe editie van de gemeentegids gedrukt. De nieuwe gids is aanzienlijk beknopter dan de vorige en vooral bedoeld om nieuwe gemeenteleden te informeren. Alle gegevens uit de gemeentegids zijn ook te vinden op de website van de gemeenten; die wordt regelmatig geactualiseerd.

Anders dan voorheen, zal de nieuwe gemeentegids niet huis aan huis worden verspreid. Wel krijgen de luisteraars van de kerkradio binnenkort een exemplaar. Bovendien wordt een aantal exemplaren in de kerkgebouwen neergelegd voor belangstellenden. Gemeenteleden die graag een gemeentegids ontvangen, kunnen dat melden bij één van de scriba’s, de broeders Baron (Bruchem) of Van Kuilenburg (Kerkwijk-Delwijnen-Nederhemert).