Aanmelding kerkdiensten

We willen u van harte uitnodigen om de diensten in de kerk mee te maken. Het aantal mensen dat tegelijk in de kerk bijeen kan zijn is begrensd, daarom willen we weten wie er wil komen.

Iedereen die een kerkdienst wil bijwonen in de kerk, kan zich aanmelden.

• We zien graag dat huisgenoten zich samen als één eenheid opgeven.
  • Tijdens de ochtenddienst is er voor de jongste kinderen oppas.
  • Is er een bepaalde datum waarop u niet kunt, geef dit dan aan in het opmerkingenveld.
  • Als het u niet lukt zich hier aan te melden, kunt u contact opnemen met Ton Baron (tel. 0418-515103).

Kom niet naar de kerk als…

• u verkoudheidsklachten hebt, zoals lichte hoest, niezen, loopneus, keelpijn of verhoging;
  • uzelf of één van uw huisgenoten koorts en/of benauwdheid hebt (of hebt gehad in de achterliggende 24 uur).

Indien u zich hebt aangemeld en u krijgt vervolgens vóór de dienst de genoemde klachten, verwachten we van u dat u zich weer afmeldt.

Klik op een button om u aan te melden:

Aanmelden Bruchem                                              Aanmelden Kerkwijk