Stille Week bijeenkomst

Datum: woensdag 28 maart 2018
Tijd: 20:00 uur
Locatie: Kerk Bruchem

Evenals vorig jaar zijn er in de week vóór Pasen verschillende momenten waarop we het lijden en sterven van Christus overdenken. Behalve de kerkdiensten op Palmzondag en Goede Vrijdag zijn er voor beide gemeenten gezamenlijk Stille Weekbijeenkomsten op maandag- en woensdagavond. Het zijn samenkomsten met gebed, schriftlezing, veel samenzang, een korte overdenking, een gedicht en muziek. Op maandag 26 maart bent u welkom in de kerk van Kerkwijk, aanvang 19.30 uur. Het thema is: geschrokken soldaten. Op woensdag 28 maart bent u welkom in de kerk van Bruchem, aanvang 19.00 uur (halfuur vroeger). Het thema is dan: toekijkende vrouwen. Op beide avonden willen we ‘meekijken’ met mensen die bij het kruis van Jezus stonden. We hopen dat het voor velen momenten zijn van stilheid, ootmoed en bewondering. Neem gerust ook gasten mee. Voor wie niet in de kerk kunnen zijn en thuis willen luisteren, zal het programma enige tijd van tevoren op de website worden geplaatst.