Reformatieherdenking

Datum: dinsdag 24 oktober 2017
Tijd: 19:30 uur
Locatie: Kerk Kerkwijk

Zoals eerder aangekondigd is er op dinsdagavond 24 oktober (aanvang 19.30 uur) een gezamenlijke Reformatie-herdenkingdienst  in de Hervormde kerk in Kerkwijk. Dit jaar is het een bijzonder jaar omdat al 500 jaar het Woord van God, de boodschap van zonde en genade, van redding door het geloof alleen, verkondigd mag worden.  De kerkenraden van  de Hervormde Gemeenten van Bruchem en Kerkwijk-Delwijnen-Nederhemert  en de Hersteld Hervormde Gemeente van Kerkwijk e.o. willen gezamenlijk een bijeenkomst beleggen. Met elkaar delen we dezelfde geschiedenis en vooral de liefde voor het Woord van God. Ondanks al onze zonden, tekorten en gebrokenheid heeft de Heere het gegeven dat Zijn Woord iedere zondag mag klinken in de Bruchemse en Kerkwijkse dorpskerk en in het Kerkwijkse dorpshuis.

Hij is het waard dat we samen in ootmoed Hem hiervoor danken en ons bezinnen op de vraag wat dit Genadewoord in onze dorpen en in ons persoonlijk leven uitwerkt. We hebben onze oud-predikant ds. L.W.C. Ruijgrok bereid gevonden de spreker te zijn. Ds. A. van Zetten hoopt de avond te openen en de sluiting zal worden verzorgd door ds. L. Groenenberg, pastoraal medewerker van de Hersteld Hervormde Gemeente. We zien uit naar een gezegende bijeenkomst!